Jag är så T.R.Ö.T.T !!!

Usch i natt sov jag bara mellan 00.00-02.00 sen kunde jag inte sova...
Det värker så i händerna och benen...

Tog ett varmt bad halv sju i morse det var skönt!
Halvåtta ringde min bonussons mamma hon hade fått en pojke i natt.
Så nu har första syskonet kommit och det blev en pojke som han gissat på.
Nu får vi se om han gissat rätt gällande oss, han tror vi får en tjej!

Halv tio fick jag någon frysattack jag skakade okontrollerat i hela kroppen skitläskigt!
Är nog så trött så hela jag håller på falla i hop. Tänkte nästan ringa återbud till mvc men
jag pallrade mig dit till halv elva.

Min barnmorska sa åt mig att inte var dumdristig nu om jag inte får sova snart.
Måste jag åka in så jag får bli inlagd och få vätskedrivande och nåt att sova på.
Annars kommer jag inte palla en förlossning, det kan vara rent av farligt
om jag är alldeles för trött!

Önska bara att jag hade mer förståelse av min omgivning helst min käre man.
Min gulliga bror ringer varje dag och kollar hur jag mår! ;-)

Usch och fy jag är så trött så att när jag var in på  apoteket i dag visste jag inte
vad det var jag skulle handla. Fick totalt hjärnsläpp!!

Det gick i allafall bra hos barnmorskan, kurvan dalar lite men det är ingen fara.
Blodvärde 127 = Bra
Hjärtljud runt 149slag/minut
Blodtryck 110/80 = Bra
Fundusmått 33cm lite i underkant!

Men eftersom jag gjort UL så vet vi ju att bäbis växer bra ligger lite under bara -5%
Så det är ingen fara....

Näeeeee.... nu ska jag lägga mig i soffan och försöka sova om det går.

T.R.Ö.T.T
T.R.Ö.T.T
T.R.Ö.T.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0