Jag vill ha lugn och ro!

Alltså snart pallar jag inte mer...
Idag så fick jag min mobilräkning jaha där hade en liten krabbat
skickat betalmess för 75kr varför blir jag inte förvånad???
Han hade gjort det i smyg... det stod både datum och tid.
S.U.C.K  Habbo hotell
Jaha hans pappa tog ett snack med honom...han bad om ursäkt å sa att
han ska betala det....

Men det bara rinner av honom, det går inte att få honom att förstå...
Du gör fel!
Näe...han gör bara tokiga saker i nästa stund igen.

I kväll när jag var upp och kolla till honom.
Så hittar jag mitt pilgrims örhänge i hans rum.
Då har han snott det när han borstade tänderna. 
Jag känner bara vad FAN låt mig och mina grejer vara!

Det är ett enda vaktandes under hans vakna tid!
Man måste alltid vara på helspänn, på mornarna så "hör" man
hur han smyger omkring...
Jag känner att mitt tålamod börjar tryta!

Behöver vila... tror att jag ska åka bort i helgen om jag inte är på BB vill säga...
Men där får jag ju vila *ler*

Vem vilka tror att jag bara ska stå ut med allt år ut och år in börjar verkligen ledsna
på att vara vissa till lags jämt! Ställ för fan upp på mig nångång!!!!
T.R.Ö.T.T

Jag vill bara ha lugn och ro nu!!!!

Jag är i vecka 39 höggravid och trött!
Skulle vara härligt om någon pysslade om mig!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Kom igen och kämpa på nu. Inte långt kvar. Om några månader kör vi vinterrace runt svartån. Jag har hunnit tjuvträna och kan säga dig att det är nice,

2008-12-11 @ 13:11:59
URL: http://cronert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0