Lite väl optimistisk - inte så "fit" som jag vill tro!!! *ASG*

*Hahahahahaha* i dag kände jag mig ännu lättare... jag liksom svävar fram tror jag.
Solen sken från klarblå himmel. Och jag tänkte vad vore inte underbarare än att
då ta första promenaden med vagnen.

Så vi gjorde oss klara att ta en liten promenad. Men så fick jag för mig att vi skulle
gå ner på stan till jack and jones och byta en tröja åt min son.

Så sagt å gjort så med raska pigga steg pep vi i väg!
Halvvägs ner på stan typ vid oxbacken började ryggen värka och inte lite!

Det hela slutade med att jag nästan fick ta bussen hem. Men min envishet sa mig att
fortsätta. Så jag gick fram och tillbaka till centrum.
Väl hemma var jag helt slut fick lov att sätta på mig foglossningsbältet. Värmde vetekuddar
och lade mig en stund! Jag fick också sån där frysattack som inte går att styra!

Så okej med facit i hand så är jag inte riktigt "fit" än.... även om jag vill vara det!
Det är ju ändå bara en vecka sedan min prinsessa föddes!

Jack and Jones
Måste bara berätta jag tog mig ju ner till Jack and Jones.
Men alltså jag tog mig knappt in i butiken med barnvagn.
Shit vad liten trång butik + att i dag var det mycket folk också! Pgav. rea
Men samtidigt så undrar jag vilken typ av kunder vill dom ha?
Inte småbarnspappor med vagnar i allafall?
Och om nu en modern ung rullstolsbunden kille skulle vilja handla där?
Hur ska han då ta sig in i butiken med denna höga kant utanför dörren?
Och väl där inne då, trångt och en trappa upp till halva sortimentet?
Näeeee..... skärpning!
Jag gillar verkligen Jack and Jones handlar mycket där, presenter till släkt och vänner.

Men i dag blev jag redigt förbannad när jag gick dit med barnvagn!!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

De är inte lätt å va mamma me barnvagn i denna stad.

2008-12-28 @ 20:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0