Livet och döden är så nära varann!



Våran älskade morfar lämnade oss i går!

Det känns tomt och underligt!
Att en gammal man som alltid funnits!
Han var smart och intelligent!
Vi hade alltid så mycket att disskutera tex.
samhälls frågor.
Han var mycket faschinerad av det tekniska.
Och den snabba utvecklingen!
Min morfar var en hejare på att laga god mat!
Och att göra knäck till jul var han proffs på!

Min morfar var snäll!

Jag älskar dig morfar!

Kommer det flera så hej med dom också!!!

I går var jag och tog ett sista farväl av honom, det var
en underlig känsla att klappa en gammal man på kinden
som lämnat jordelivet och samtidigt ha en livlig bäbis
i magen som har hela livet framför sig!!!

Men det är väl så livet är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0