Mer av min helg!!!



S.U.C.K

Vi ska ha bäbis om en vecka och så
här ser det ut i vårat blivande badrum!
Ja ja ja ja ja det är bara att bita ihop.
Duscha i vår källare.
Bäbis får bada i köket i sin badbalja.
Skötbordet står i ena vardagsummet.
Å så får det bli luktfri bajshink och
engångs savetter det verkar ju vara inne
nu för tiden hahahahaha
För 16år sen när Sebbe föddes fanns
dom inte ens då var det skummgummi
lappar å vatten som gällde....

Fy f-n det är sånt som får en å känna
sig like a old women *smile*

I promise när badrummet är klart å jag ligger
med ett glasvin i bubbelpoolen så ska alla som
läser min blogg få en fin badbild på mig....

Kommentarer
Postat av: Jonas

Skummgummilappar rockar! Det enda rätta :D

2008-12-15 @ 16:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0