Mera söndag....



Sebban var på innebandy match
dom vann och han gjorde mål!

Svärföräldrarna var här på fika
jag hade bakat ett nytt saffransbröd.
Ni ska få recept sen... Jätte lätt, saftigt
och gott!

Sebban, Henke och jag gjorde
pepparkakshuset! Vi gör ett varje år.

Köpt sats förstårs! Nån måtta får det vara!
Lite traditioner ska man ha när man har barn!
Pepparkakshus har jag å Carro å Sebbe 
gjort sedan dom var små....

Å nu får vi bäbis så nu blir det pepparkakshus
minst i 10 år till *ASG*

Fan det är häftigt att få smått igen!!!

Söndagen bestod för min del av massa jobb
det är precis som om jag förbereder allt.
Så när jag väl åker in på förlossningen är 
klapparna inslagna, huset städat, mat i frysen,
allt julstök gjort!!

Jag längtar efter dig bäbis nu!!!!
N.Y.F.I.K.E.N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0