Tomtenisse eller tomtenissa???


Nu är det nära....... Men som
dom brukar säga nära skjuter ingen hare.
Bäbis kommer när den är redo.... Det kan
vara i natt, i morgon, om två veckor eller om fyra.... 
Jag har gått in i vecka 39 så det kan ju ske när som helst!
Någongång nästa vecka vore perfekt!

Vi får se om jag får andvändning av tomtedressen i
storlek 56???

Jag längtar efter dig min lilla/lille i magen...
Jag njuter varje gång du sparkar i mig, även om du tjongar
upp i revbenen.... *smile*

Jag och Sebbe brukar titta på din fot när den sticker ut i sidan.
Det är så häftigt!

Sebbe lyssnade på dina hjärtslag i dag genom en toarulle,
det tyckte han var häftigt!

Jag kom på ett jätte bra killnamn i dag, vi har ju haft så svårt med killnamn.
Vi får se vad blivande pappan tycker om namnet, har inte nämt det för honom än!
Det börjar på M.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0