Väntar å väntar....



Nu känns det som om jag alltid kommer att vara gravid.
Denna lilla bäse verkar då inte ha någon brådska.
Vad jag tycker att det är tråkigt att bara ligga å vara inaktiv.

Benen sticker mer å mer likaså händerna.
Jag å isklampen lever numer i en parrelation *suck*

Bäbis är mycket lugnare i magen nu, det är väl trångt.
H*n laddar väl inför "the grand final"
Ja det är säkert därför jag är så slö också!

Skulle ha varit ut på middag på Limone i kväll med 
jobbet, men jag avboka. Klarar inte av att sitta 2-3 timmar
med dessa ben!!!
Synd det hade varit så mysigt och kul att träffa alla!!!
Jaja det blir min tid!

I dag kommer min älskade son och sover här, trots att det
är pappa vecka. Han är väl sugen att komma till oss!
Det är roligt tycker jag, jag tror att han nu längtar lite till
att bäbis ska komma, men han är som sagt 15år då
säger man ju kanske inte precis det! *hahahha*
Han kommer att bli världens bästa storebror det vet jag!

Nopp nu ska jag ta mig ett sköööööönnnnttt bad.
Med levandeljus, skönt bubbel , ljuvmusik och äta apelsin!!
Och prata lite med magen och be lillebäse att komma nu *ler*

Förresten skjutsade Carro till akuten i går, dom rönkade huvudet
på henne det var ingen fara. Hon fick stelkramps spruta.
I dag ska hon klippa sig tjejen som misshandlade henne drog
av henne halva håret så hon ser inte klok ut!!!
Det var tur att det gick så bra som det gick i allafall! Älskade gumman!

Ha det gott! Och var snälla mot varann!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

usch va hemskt de där me Carro. Fyyy! Hoppas hon mår bra. Hälsa alla så gott. kram

2008-12-19 @ 17:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0