Vill bli mer rörlig nuuuuu....

Oj oj oj... tiden går å nu är det 4 dagar kvar till BF och bäbis verkar inte ha någon brådska.
Jag ligger nog på BB under jul och äter landstingssill *ler*
Jajaja jag får hoppas min familj i såfall kommer upp med en paradisask
och lite klappar till mig *ASG* Jag längtar nu och vill snooza bäbis!
Nyfiken är jag också??? Han,hon,flicka,pojke,tjej,kille,Clara eller Milton???

I dag tittade jag på Anna Skipper hon skulle hjälpa 80-talets Anki Bagger.
Åååååå....fy f*n vad jag blev peppad. Jag är så trött på att ligga ryggläge.
Med stickande fötter och händer och bara svälla.

Nu vill jag att bäbis kommer ut! Jag är nyfiken, jag längtar, jag vill börja må
bättre, och jag vill bli Nettan igen!
Jag längtar och drömmer mig några månader fram då ska jag ut och gå
gå gå gå gå gå gå gå med vagnen röra på musklerna!!! Det ska bli så skönt!

Som jag tjatat om nu jag vill också snooza bäbis det känns som alla fått sina
bäbisar nu. Och jag bara väntar! Bara för att jag och ingen trodde att jag skulle gå så
här länge. Så går jag säkert över tiden och får en stor bäbis *ASG*
Det spelar i och för sig ingen roll, bäbis kommer när H*N är redo för det!
Så mamma Nettan får minsann hålla till tåls och vänta!

Hoppas ingen läser min blogg nu utan i morgon, för jag hoppas ni sover gott!
*Hahahahahaha* för det gör inte jag!

Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

de är väl bättre om jag gör en design åt dig när du kommer hem från bb :) ifall du vill ha nå bebbisbilder med!

Du behöver inte vara med i nån lottdesign jag kan göra endå :D

2008-12-19 @ 07:44:47
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0