Yeeeessss....

Wow jag har sovit flera timmar i natt. Det känns helt underbart!!!
Nu ska vi ju inte överdriva jag har ju inte sovit 23.00-8.00
men jag har dock sovit mer än två timmar. 

Så i dag pigg och utvilad skall jag kränga på mig mina stödstrumpor...
Å ta en sväng på stan.....
Det kommer att ta en stund knappt så att dom går på mina svullna ben
men skönt när dom väl sitter där! Magen tar emot så jag stånkar å stönar
som värsta tjockisen!

Ja jag ska gå på stan och köpa några julklappar så att jag har sånt gjort
när bäbis kommer!
Jag ska träffa en kompis oxså och äta lunch med henne- MYSIGT!!!

Snöööööö vad härligt när det blir vitt ute... jag ska ta en promenad med hunden
på eftermiddagen så att han får busa i snön han älskar det! 

Nu sticker det i händerna orkar inte skriva mer....
Ha en trevlig dag och njut av snön den kanske är borta i morgon!!!

19 dagar kvar till BF och att vår lilla bäbis kommer! Är nyfiken nu pojke eller flicka?
Tänk att få ligga och lukta å snusa på den lilla UNDERBART!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0