Ansiktsbehandling-snarka till flera gånger!!!

I dag har jag varit på helsköndagsspa på ansiktsbehandling...
Det var super skönt! Hon tyckte så synd om mig och mina svullna ben
så jag fick även en svalkande fot/ben mask!

SNARKA TILL FLERA GÅNGER UNDER BEHANDLINGEN!!!

Hon sa att det syntes att jag inte rökt på länge och att jag hade fin hy!
Och att jag inte hade så mycket pigment förändringar å inga hormon finnar!
Det är skönt! Räcker med denna svullna kropp!

Jag har gått upp 5 kg i vätska dom senaste dagarna snart ser jag också ut som shrek.
Det var nämligen en som sa att hon såg ut som shrek när hon åkte in på
förlossningen och så visade hon foto å banne mig hon hade en shreknäsa. *A*S*G*
Det har jag oxså snart!!!

Men det är inte det värsta det värsta är att det gör så förbannat ont!
I bena och i armarna och händerna. Inatt har jag sovit mellan fyra och sex bara.
Gissa om man är trött, grinig och tjurig! S.U.C.K
Tur att jag inte behöver jobba skulle aldrig fixat det nu!!!

Och inte bara det.... lite otur i dag också....

När jag kom ut  från behandlinegn och skulle hämta bilen så hade
jag fått böter på 800:- spänn shit oxså började böla, hormonerna
svallar liksom lite nu.... lite lite mycket kanske!

Så med facit i hand så blev det en hiskligt dyr ansiktsbehandling!!!!

Ja ja ja ja....
Vad är ordspråket?

Glöm dina bekymmer...
I morgon kommer nya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0