Bröderna Birro

Nu på morgonen har jag försökt slumra i soffan eftersom jag inte sover på nätterna.
Men det var inte så lätt, jag hade nämligen programmet efter tio på, det är ett mycket
bra program med Malou von Siwers hon är en mycket bra journalist och programledare.
I dag interjuvade hon en kvinna med cp skada som utbildat sig till läkare mycket fascinerande.

Och så  interjuvade hon bröderna Birro Peter och Marcus. Vilka killar vilka personligheter.
Snacka om att stå på jorden och samtidigt ge av sig själva men ändå behålla på sin personlighet.
Djupa killar men ändå fulla av humor...
Jag måste bara läsa lite av deras alster för det har jag inte gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0