Inte sovit i natt!!!

Ja att vara gravid är inte alltid en dans på rosor... även om jag skulle vilja att det var det! *ler*
Jag har ju som sagt längtat efter en baby ett syskon till Sebbe sedan han var ett par år.
Många turer har det varit eftersom jag inte kan bli gravid vanligt! Men nu sitter jag här 15kg tjockare med vätsefyllda fötter näeeeee... hela kroppen det är okej! Men jag orkar bara inte med domningarna i armarna och fingrarna jag vaknar varje timme och får gå upp. Värma vetekudde, röra mig, bada, kolla tv, läsa... försöka att inte väcka dom övriga här hemma.

U.R.K skulle ge vad som helst för att få sussa en helnatt... Åhhhh...min älskade son då som sussat i London i natt hmmmmmm... undra hur det gick säkert bra han är ju så stor och duktig!

Han är min prins, Jag är så stolt över dig Sebastian. Du är en riktig kämpe och har alltid varit!

I dag ska jag på mvc och kolla alla värden igen, hittills har ju allt varit bra! Men så har jag ätit bra kost under hela graviditeten. Visserligen gör jag alltid det jag är inte någon smaskråtta *ASG* Jag har väl bara turen att inte blivit det! Min käre man sköter den biten så bra för oss båda.. hahahahah

Näe nu ska tjockisen ta ett morgonbad med lite levande ljus och slumra en liten stund kanske... klappa och smeka min mage så bäbis får kärlek! Kanske jag också sjunger en liten bit för h*n.
En elefant balanserade... på en liten liten spindeltråd det tyckte han var så intressant så han gick och hämtatade en annan elefant... Två elefanter... osv....

Det kanske är ett gäng gravida...(elefanter) För många gravida är det i min vänkrets just nu eller har oxså varit.
Två arbetskamrater har fått bäbis Vanessa 2 veckor och Tilda oj vad är hon nu då ca: två månader. Och så lilla Oliver en månad... Å så har jag en vän som skall ha i februari. Å så skall jag ha snart och så skall min bonus sons mamma ha barn om en vecka.

Snacka om babyboom!!!

DAX ATT BADA!

Skriver sedan hur det gått på mvc, jag ska hem till Milla och fika oxså!!!
Ska bli så mysigt att träffas... vad vore livet utan vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0