Jag ska alltid visa kärlek oavsett ålder på mina barn!

Jag började skriva ett inlägg om hur jag känner mig i dag. Men raderade det!
Jag ska inte skriva massa negativt blaj utan jag ska vara positiv!

Så i stället så köpte jag blommor och godis till min älskade man
som gör allt och lite till för mig just nu!

Sen ska jag bara skriva att jag är ledsen på en person och så är det!
Jag skulle någongång vilja bli behandlad med kärlek och omsorg!
Men jag ska vara störst och klara mig tydligen!
Men även jag har en liten flicka inom mig som behöver bli omhändertagen.

Ähhhhh... skit the same... svullna fötter, ingen sömn, trött trött trött...
men värre hade det kunna varit ;-)
så upp med hakan nu lilla stumpan och le stort *smile*

I kväll blir det film, god mat och godis!
Nu är oxså min älskade son hemma från sin Londonresa skönt...
jag överlevde det!
Jag älskar mina nära och kära tack för att ni finns!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0