Martina Haag



Vad är inte mer nice än att krypa upp i soffan en dag som denna under filten med en bra bok!
Då vill jag rekommendera Martina Haags böcker... gillar du Mariyans Keys böcker så gillar du garanterat
Martina Haags, hon är full av humor och skriver om sånt man känner igen sig själv i... *skratt*
Man känner sig lite dum när man skrattar högt för sig själv när man läser. *ler*

Måste berätta en kul grej oxså... Syrran och jag var på Underbarabarn mässan i Stockholm i oktober.
(jag kan verkligen rekomendera att gå på den om man är gravid eller har små barn)

Iaf. när vi var där så går min syster fram till en monter där just Martina Haags böcker säljs. Syrran vinkar åt mig att komma och så säger hon: Två pocket böcker och en mascara för 50kr shit vad billigt!

Jag ser då att det är Martinas böcker å tänker wow dom ska jag köpa absolut! Men det var nästan pinsamt billigt!

Då tittar syrran upp på tjejen som säljer böckerna och säger:
-Har du läst böckerna är dom bra?
Samtidigt tänker jag neeeejjj
- Nej men jag har skrivit dom säger MARTINA HAAG som står där och signerar sina böcker.
Hon frågar syrran om hon ska skriva till tjejen med koll!!!
Ha ha ha ha kul var det!

Åhhhhh.... syrran tur att du inte är blond *ASG*

Just nu läser jag hennes bok hemma hos Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0