Min son har åkt till London utan mamma eller pappa?!!!

Oj vad tiden går nu är det inte länge kvar tills bäbis kommer... magen sjunker och det börjar kännas i bäckenet, har vätska i kroppen också känner mig jätte stor vissa dagar.
Lilla knytet i magen rumlar runt det känns att det börjar bli trångt därinne nu, det liksom sparkar inte utan jag känner ett knä eller en näve lite här och där...

I dag åkte min älskade son med sin klass till London oj vad stor han är å vad orolig jag ska vara när han ska vara i denna stora stad utan mammas beskydd. Jag skjutsade honom till tåget 5.30 i morse. Han sitter på flyget nu *orolig*

När dom ligger i magen kan man skydda dom som mest. Sedan kommer dom ut till världen och man ska oroa sig. Men jag läste att en orolig förälder är en bra förälder. Kanske ligger något i det?!!

Nu är jag äntligen hemma/från jobbet fick havandekapspenning till slut. Tänk jag har arbetat i 19 år på samma arbete. Jag har tom. blivit interjuvad en gång för att jag var friskast på mitt jobb! Aldrig hemma å sjukskriven! Å så ansöker jag om att få vara hemma nu å får avslag??? Lite irriterande har aldrig hänt på vårat jobb tidigare?!! Har en arbetskamrat en "timmis" hon fick beviljat..S.U.C.K jajajaja nu har det gått igenom skönt!

Hann vara hemma en vecka å boa sedan blev jag strandsatt i soffan...foglossning, kramp å domningar kan inte sova... Typsikt!!! Vissa dagar mår jag bättre då städar och rensar jag. Har ju liksom inte gjort det efterson jag jobbat ända fram till sexveckor före. Att jobba 100% och komma hem å allt som ska göras hemma sen orkar man inte så mycket mer.

Hade önskat jag fått lite mer hjälp faktiskt! Men men 10,15,19,33år jag borde ju bara kunna ligga å göra ingenting. men i stället så ska dom ha dukat bord. Äter reser sig utan att med nöd å näppe tacka för maten. Sen står man där med tårar i ögonvrån med disken själv för det mesta.

Vårat lilla knyte vägde 2335gr när jag gick in i vecka 34 det var +8% alltså växer bäbis mer än bra!!! Härligt med tanke på att Sebbe var så liten... nu har jag varit på sju ultraljud och har ett sista inbokat den 1 december.

Allt fixat nu tills bäbis kommer, säng, vagn, skötbord, kläder, blöjor, salvor allt. Förlossningsväskan packad!!!
BF 23 december 2008 Så nu är det bara att vänta och längta!
Lite nyfiken är jag nu??? Pojke, flicka, kille, tjej, tös inte så länge kvar så får vi veta...
Smeker dig på stjärten utanpå min mage du "kickar" tillbaka...vem vet du kanske längtar efter att se mig oxså se hur din mamma ser ut!!! I love you! Min älskade efterlängtade bäbis!!!

Foglossning,,, har börjat med bälte har oxså köpt en tens apparat det bästa jag gjort! Kan verkligen rekomendera det, man kan även fixa en remiss via sjukgymnasten och sedan låna en på hjälpmedelcentralen så slipper man köpa en.

"ÄLSKA MIG MEST NÄR JAG FÖRTJÄNAR DET MINST DÅ BEHÖVER JAG DET SOM BÄST"

HENKE+NETTAN=MAGEN

"Vi längtar efter dig vår lilla, så härligt underbart med dina sparkar"
 
"Barn är ingenting man skaffar, det är en gåva man får"

Om man ska tro på detta så...
Resultat:
Din kinesiska ålder är 37 år och
befruktning är i lunarmånad 2
Så är det en FLICKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0