Mina fötter sväller mer och mer



Hmm... mina fötter dom sväller mer och mer för varje dag!
Känns verkligen att jag är gravid nu... i går 23 nov var det en månad kvar till BF 23 december.
Nu tror jag faktiskt inte att jag kommer att gå tiden ut!
Men vi får se...man vet ju aldrig!

Har inte tänkt så mycket på förlossningen än... jag ska nog klara det... *ler*
Det jag är mest rädd för om det är nåt? Så är det att jag kommer spricka....
Jag tror att det är värre efteråt än under själva förlossningen (har jag inbillat mig) Usch för att gå på toa å kissa.... hmm...
Ja ja ja ingen återvändo... jag vill verkligen föda normalt denna gång, med Sebastian blev jag snittad och det var inge vidare... jag var såååå sjuk efteråt 40-42gr feber och infektion fy....

Jag vill oxså att min man och jag skall få denna upplevelse tillsammans!!!

Jag längtar efter dig nu bäbis nyfiken börjar jag bli???
Tjej, kille, pojke, flicka,???

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jäklar vad svullna fötter :P

2008-11-29 @ 12:51:34
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0