Sonens skor i stl.42 och byxhäng



När jag skulle ut med vår hund i dag så var jag tvungen att låna min sons gamla ingådda joggingskor i stl.42
Fötterna år så svullna.
Vad härligt det är med snö om man är rätt klädd... Så jag letade fram mina "tjockbrallor" i stl.S Hahahaha vad trodde jag?
Jag fick upp dom till halva låren sen så var det stopp.... Jag fick lov att låna älsklingens i stl.L i stället.
Då blev det sånt där modernt "byxhäng" så som min son å hans kompisar går!!! *ler*
Hur kan dom gå så det blir ju kallt på halva stjärten?

Min syrra berättade vad byxhänget kommer i från?
Det var skaterna som drog ner byxorna för att slippa göra illa sitt manliga kön där dom kickade uppskateboarden... det var ju smart då kickade dom upp den mot byxhänget i stället!!! (Å så slapp dom böja sig oxså *ler*)
Sen blev det ett mode bland ungdomarna... *ASG* tom gravida i tjockbrallor har nu intagit modet... *ler*

Näe.... U.R.K nu orkar jag inte skriva mer det värker i händerna och jag kan inte sova klockan är två. Det får bli en film i soffan i natt igen hur ska jag orka???

Det blir väl bättre när bäbis kommer ut.... hoppas jag... jag kommer visserligen vara trött då med när det ska ammas och så.... men detta är olidligt att ha ont.... å då är jag ändå rätt van att ha värk.... men detta fyyyyy och usch!!!!

Bäbis har buffat runt mycket i dag, känns som h*n vill tala om hallå här är jag vi ses snart!
Det ska bli så underbart när du kommer ut till oss, samtidigt som det kommer att kännas tomt utan dig inne i mig!
Jag älskar dig mitt ofödda barn så oändligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Jonas och Tilda

Hehe. Bättre och bättre är nog en definitionsfråga....sova får man göra när bebis blivit 16 igen ;)

2008-11-23 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0