Välkommen till min nya blogg!

Åhhhhhh...... shit det första jag gör är att sumpa det jag skrivit *kul* Så jag får börja om.....
Jag är en tjej som skaffat mig min första blogg för nu har jag lite mer tid. Jag är nämligen hemma från jobbet.
Jag har havandeskapspenning sedan 10 november å gissa om det är skönt! Trots mina graviditetsbesvär för det har jag tro mig.... Kroppen sväller och det sticker och kliar överallt! Skulle vilja klä av mig naken, men det går ju inte! Min man skulle nog gilla att ha mig naken i köket *ler* Men min 15 årige son skulle ju bara dööööööö..... *ASG* han är bara så go min son tänk att bli storebror när man nästan är 16 år (snacka om sladdis då höhöhö)  184cm och 84kg wow han är påväg att bli man! Fort tiden går! 
Nu regnar det ute det som var så fint väder i går, men vad gör det när man kan krypa upp i soffan under en skön filt och bara mysa och klappa magen!
Min mage


Välkommen till min blogg ha  bara lite tålamod när jag ska lära mig!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0