Bilder från dopet....



Glad å nöjd.... Innan....;-) *smile*




Påväg in i kyrkan.... Förskräckt!!! Vad kommer att hända!!!???



Trött...efter allt skrik ( Kort under dopakten togs ej, som tur var!!!)



Mina brorsor Sebban oc Sebbe och så Carro min systermoster.....



Min farfar han ser lite bekymrad ut? Eller? Han funderar nog hur ska jag
rädda min älskade Clara ur detta *ler* Han sövde mig sedan i vagnen
så jag fick lugn å ro!!!



Min farmor!



Min faster och Snart kanske ingifta farbror *ler*
Min faster Anna hade bakat massa gott till dopkaffet TACK!
Förresten mitt namn Anna är efter henne och min moster Anna-Carin!
Släktnamn ni vet sånt där trams!!! *hahhahhaha*



Min mammas kompis fräscha Milla!!!! Stoooorrrr kram till dig från mamma!



Min fina tårta som mormor bakat!



CarroBarro hon bara pussar på mig jämt! Å det är så mysigt!



Min mormor!



Å så jag förstårs....ja ja jag vet att jag inte ser så glad ut!!!



Här känns det lite bättre!!! ;-)



Åhhhh...jag fick massor av fina presenter.... Tack alla!!!!



Ska jag äntligen få åka hem!!! Gud så skönt!!!

Och gissa om Clara sov efter dopet...helt utmattad!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0