Clara 5430gram och 63cm

Var på BVC i dag och vägde och mätte hon växer och blir stor *ler*
Jajaja.... stor och stor men hon följer sin kurva, faktiskt rusat lite i vikten.
Hon är perfekt säger BVC tanten men det säger hon nog till alla!
Men jag tycker ju det förstårs *smile*
Vi fick tid om en månad igen... då är det dax för vaccination 2 och lite
undersökning av barnläkare hjärtljud och höfter å sånt dom gör!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och läsa lite bok innan tösen vaknar!
Sen ska vi gå å posta tradera paket igen!!!
Det växer i mitt sparkuvert
Jag skulle vilja resa med hela familjen vi får se.....


Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt! Hon är nog perfekt om dom säger det. ^^ det har dom då rakt inte sagt till oss iaf. :o)

2009-04-27 @ 18:46:44
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0