Fick ett infall...hamna på världens ballaste sång stund!!!

Skulle söva Clara inför hennes förmiddags vila.
Kom då på när jag var vid oxbacken att just ja det är ju torsdag!!!
Å då har dom sångstund på pingskyrkan (nere i källaren)
Sagt å gjort Clara och jag gick in.... och hamnade på världens coolaste
sångstund!!! Wooooowww jag är lyrisk! Dit ska vi gå fler gånger!

Det var en tjej som heter Miriam som höll i den, hon hade en gammal
resväska med olika saker i som hon sjöng om!!!
Och så gjorde hon alla sånger lite coolare, ballare å roligare!
På slutet hade hon ett stort skynke som vi höll upp å gjorde koja
alla barnen bara älskade det! Ja jag blev lyriskt hon var kanon bra!
Mycket trevliga mammor där oxså som jag kände igen!
Jo det var faktiskt en pappa oxså (men han kände jag inte)
Men han ska ha kredit för att han går på sångstund bland alla mammor!

Jag längtar redan till nästa torsdag ;-)

Nu sover lilltjejen hon blev helt slut efter sången så jag ska sätta
mig i solen med en kopp kaffe. Såna här dagar är det skönt att bo i hus!!!

Städade gjorde jag i måndags så jag kan gott sitta i solen.
Dammsuga ska jag tvinga karln att göra i kväll!!! *ler*
Jag är inte hans husfru å kommer *neverever* bli heller......
Han har lovat att skärpa sig!!!! Vi får väl se??? Ni lär väl höra här när jag
är på gnällis humör nästa gång!!!??? För det vore väl konstigt om jag bara
skrev att allt vara rosenrött för då ljuger jag ju *hahahaha*
Och ljuga ska man inte eller? *hahahahahah*

Näe....ut i solen nuuuuuu..... Kram från mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0