Oj vad det händer saker nu, varje dag!!!



Lilltjejen utvecklas varje dag, det är så fascinerande att se och följa hennes
framsteg!!! Hon greppar saker med mer säkerhet och självförtroende för varje dag!
Drar upp sig med sina magmuskler och vill bara framåt och sitta!
I dag stod hon oxså i mitt knä hon kom på att om jag spänner benen så
står jag ju..... Clara älskar att leka med sina grejer som hänger på babysittern.
Sebbe har döpt dom till jordgubbe, blåbär och citron eftersom hon alltid ska
stoppa in dom i munnen..... ;-)
Åhhhh..... det är så njutfullt att följa hennes utveckling varje dag.....
Clara är mer rädd för ljud, hoppar till när man kör sodastreamen eller elvispen
eller blendern. Eller om hunden plötsligt skäller till! 
Men i dag upptäckte hon hunden och kunde inte sluta följa blicken och titta efter honom!
Det är så fantastikst att vara med henne hon skrattar oftast och är nyfiken och glad!

I love you min dotter!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

ogillar rosa? nej då, gillar rosa, vad har du fått det i från?

2009-04-15 @ 08:55:00
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0