Solen är underbar!

Ja inte har jag skrivit mycket här inte!
Tappat lusten lite.... det ger mig inget direk *ler*

I helgen har min syster Ellinor sovit här! Mysigt!

Har påtat i trädgården i lördags, vi räffsade gräset!
Klippte äppelträden.
Jag hann också med att putsa några fönster!!!
Bakat lite inför dopet, ska bli skönt när dopet är över!

Clara vänder sig från mage till rygg, hon försöker från
rygg till mage men har inte kommit underfund med
hur man gör än!!!

Vi var på babymassage två gånger förra veckan.
Jag masserar Clara nästan varje dag 15min hon
älskar det!

I går söndag var vi på badhuset... Pappa H var med
och lilla storebror Sebban och hans kompis Axel.
Clara visade sina dyk 4st!!!

Pappa H provade att dyka med henne men tycket först
att det var lite läskigt!!! *smile*

Jaha ja dop den 12 april + att Sebbe då också fyller år!

Fullt upp nu för att fixa allt!!!!

UNDERBART MED SOL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0