Tog en Arla latte i stället...



Fick ett infall att inte gå på babymassagen i dag.... orkade inte!!!
Clara verkar inget pigg heller.... Å jag kände mig osocial......
Har värk i kroppen kände inte för att vara trevlig med andra människor *ASG*
Men jag gick dit för att hämta hand å fot avtrycks tavlan.
Sen köpte jag en Arla latte och en aftonbladet och satte mig på en park-
bänk i stället. Denna gång dock inte vid mälaren även om jag föredrar det.
Utan det blev vid ån, rätt vackert där oxså.



Jag njöt av aftonbladets löp.... Snälla låt detta stämma....vore ju underbart
nu när jag är föräldraledig!!! *stort smile*



Dogge däremot njöt mindre...*ler* han var inte så förtjust i änderna!!!
Höll koll på dom hela tiden!!!!



Vad skönt det var att strunta i allt och bara vara!!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

haha vilket snesteg av mig, hur att du upptäckte det, jag ska genast ändra :)

2009-04-15 @ 17:22:31
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Amanda

aw, tackar! :)

2009-04-15 @ 19:15:39
URL: http://thepinkdonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0