Borta bra men hemma bäst!

Det är nyttigt att åka bort...om inte annat för att inse att borta är bra!
Men trots allt är hemma bäst!!! =)
Sol 34-36 grader varmt, men det blåste så det kändes inte som om
det var så varmt! God mat det grekiska köket är bara för underbart!
Har egnat mycket tid med Clara utan en massa andra måsten, det har
varit riktigt skönt!
Men åååååå vad jag har längtat efter min älskling!!! Det var så skönt
att sova inatt med hans armar runt mig=)

Clara sov som en stock inatt och 2½ timme i dag på dagen, så hon
tycker nog också om att vara hemma igen!!!

Lillatösen utvecklas i rasande fart denna vecka i Samos har hon börjat
åla/krypåla sig framåt och hon är så nyfiken på saker i hennes närhet!
När hon ska äta så skakar hon bara på huvudet är inte nå intresserad.
Hon har också satt sig upp själv liggandes från mage!!! 1gång....

När vi kom hem och jag satte henne i gåstolen for hon fram och tillbaka
mellan köket och hallen. Plötsligt hade hon lärt sig vända själv.
Och om hon åker in i en dörrkarm då backar hon så att hon ska kunna
komma framåt.... Gud alltså vad hon faschinerar mig varje dag med hennes
utveckling!!!!

Nu ska vi äta lite sedan ska jag på möte med Sebbe i skolan!!!

=(  Skulle på pinglan i dag och sjunga.... men det var inställt jätte tråkigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0