Clara 8 månader 70cm och 7470gr

Lilltösen blir stor *min älskade dotter*

Här packas det för fulla muggar i morgon natt (tis-onsdag)
Åker Clara, jag, farmor och faster Anna till Samos i Grekland.
Åh det ska bli så skönt!!! Jag ska verkligen slappa och bara
njuta.

Inga måsten.... ingen middag som ska lagas, ingen tvätt,
ingen disk, ingen dammsugning, inget plock efter alla...
Bara jag och Clara och hon är så underbart snäll och go!!!

Bäddad säng när man kommer från havet/poolen.
Rena handdukar tom. toapappret fyller dom på. Nice
Här hemma händer det att jag sätter mig å vips inge pappir
i pappershållaren =(

Ja är det nåt som verkligen är semester så är det att åka utomlands!!!

Nu ska jag gå kvällskiss med vovven sen sussa, för i morgon
ska Clara och jag på höstens första babysim det ska bli mysigt!!! =)

God natt!!!


Kommentarer
Postat av: Christine

Fy va avundsjuk jag blir. Skulle va riktigt nice att åka till sol och värme.

2009-08-18 @ 19:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0