Fiske, jogging och lite shopping... så klart =)

Henke och Sebban har fått massor av fisk bla. en havsöring =) och sik.
Abborre och plattfisk (typ rödspätta) har det också blivit som vi stekt
och haft till frukost.... havsöringen och sikarna har vi fryst ner......


*Lillskiten* njuter verkligen av att vara i naturen och få fiska och bara
vara utan all stress.... han har varit underbar dom här dagarna!!!
Hmmmm.... vi med =) *Hahahahahahaha*




Jag har fyndat en helcool *retro 50-tals pall* Helnöjd med denna!!!!
Lite kläder har det ju förstårs också blivit!!! Rea rea rea rea rea såklart
min kassa/börs vill inget annat ha en rea *hahahahahaha*


Långa morgon promenader har det blivit för mig å älsklingen å Clara
medans Sebban har njutit av sitt DS-spel..... Och på kvällen har det blivit
jogging för Sebban och mig....medans pappa och Clara goasat med varann!!!

Mysigaste semestern på mycket länge.... jag saknar min Sebbe så mycket
bara önskar att han var här nuuuuuuu......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0