"Fynd" dag i min mening.....

Så nöjd med denna.....



Gottigottgott i snygga koppar.... 


Gissa om hon såg cool ut.... fusk ja.... men vad tusan billig!!!



Ascoola brallor säkert tänkt till en kille.... men med en rosa boby woooow.....

Jag gillar Kapp Ahl dom har billiga, balla kläder =) I går var jag ner på Slitage
i stan dom hade rock fella (ett märke) Där såg jag ett par vita typ tights med
svarta prickar så stod det Rock fella i baken.... a 249:- Clara har ett par såna
men snyggare faktiskt för dom har så cool skärning i baken, det står
Rockstar baby på dom a 99:- på Kapp ahl!!!!
I bland kan jag tycka att det är lite larvigt att vara märkes freak totalt på
småttingarna. Visst jag gillar också märkes grejer... typ Polarn och Villervalla.
osv... men jag handlar bara på rea å vet ni det är jag stolt över *hahahahahaha*

Men visst kommer hon bli ball outfiten gick inte ens på 300:- (Då förstårs med
rabattkuponger) Så är det att leva på FP och det är det värt!!!

Nattinatt och sov gött!!!

//KupongNettan =)  


Kommentarer
Postat av: Erika

Skitsnygga...köpt sånna till Oliver å.

2009-08-17 @ 22:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0