Här packas det för fulla muggar *smile*

Jag packar å packar tycker aldrig jag blir färdig!
Nu har Dogge, vår hund åkt hem till farmor och farfar!
Sebbe har åkt hem till sin pappa saknar honom redan.
Han har 4-5 ispass denna vecka som kommer så
han kan inte följa med till Waldermarsvik. Så tråkigt
känns som familjen är halv bara =(

Men jag ska försöka mysa, slappa och bara njuta
med Clara och dom andra (Henke och Sebban)
Läsa bok vara i naturen, jogga, promenera!!!!
Hoppas vädret är skapligt iaf så att det inte blir regn hela
veckan =/

I kväll är vi bortbjudna ska bli kul å gå bort lite,
men det blir lugnt vi ska ju upp i morgon i skaplig tid!!!
Nu ska jag fortsätta mitt packande, min älskling klipper
gräset nu så att det inte blir alltför  långt.

Sen ska vi fika med nybakt bröd och blåbärs smootie
fick blåbär av svärfar och svärmor i dag ;-) Det tackar vi för....
Clara kommer bli överlycklig när hon vaknar hon är nämnligen
helt galen i smootie.............

Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0