Hmmmm....

Jo det var ju så ljuvligt solen sken och det värmde och luften var frisk!!!
Så Clara och jag duschade och fixade oss (sommarklädda) Så gick vi
ner på stan (Dogge också) jag skulle växla pengar till resan. Och fixa
diverse inköp!!!

Clara vaknade efter vilan var bajsig och hungrig, så vi gick och fikade
satt inne i skrapan. Å när jag kom ut så bokstavligen öste det ner =(
Slog om tvärt! Kallt var det också tur att jag köpt en långärmad tröja
till Clara som jag kunde sätta på henne. För jag hade totalt glömt
packa med varmare kläder solen sken juuuuuu....

Vi väntade på uppehåll men det kom aldrig så vi gick hemåt.
Dyngsura var jag och Dogge (vovven) Clara klarade sig rätt bra eftersom
hon låg i vagnen!

Som jag skrev hösten är runt hörnet det känns i luften, jag tycker det alltid
känns så i mitten av augusti. =(
Men det känns skönt med en Samos resa att se framemot.............;-)



Yeeeeessss.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0