Myser och *chillar*


I dag bara myser jag med min lilla Clara <3, no more cleaning!!!
Förresten i dag har hon namnsdag, samma dag som farbror
fyller år lustigt?!!! Inte en tanke på det när vi valde namn =)

Grattis farbror på födelsedagen och grattis Clara på namnsdagen!!!

Skönt väder ute...men det känns att hösten är på intågande tycker jag!
Nu ska jag koka en kopp kaffe och lägga mig på en filt och läsa och
invänta på att lilla tösen vaknar pigg och leksugen!!!

Ha en bra dag!!! Tjingeling ;-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis på namnsdagen! ^^



Så var det för mig och min älskade farmor. Jag hade namnsdag på hennes födelsedag och hon på min. verkligen lustigt hur det kan infalla sig ibland. :o)

2009-08-12 @ 13:57:17
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0