Sala

Underbar dag i Sala i dag! Tog en sväng i centrum dom har
ju öppnat en galleria där, över förväntan måste jag säga!
Kapp ahl, Lindex, H&M, Hemtex, Dressman, en annan butik
som bara finns där! m.m
Pappa shoppade till Clara ett par hel balla byxor till hösten
och en skinnjacka (men i fusk) =)
Hon kommer se så cool ut *Hahahahahahahahahahahaha*

Var till Henriks farmor också och fick lite fika och visade upp
Clara och hur stor hon blivit =)
Henrik fick 4st Svarta koppar som det står Glennfiddich på
det är hans älsklings whiskey.
Så i kväll tog vi en irisch i dom. Mums!!!

Gled in på ett par loppisar också, jag har fått loppismani för
tillfället ;-) så kul att fynda coola grejer billigt!!!
Dagens fynd blev en lampa,skåp och en hjärtebricka!!!
jag har länge varit ute efter en gammal tallrikshylla som jag vill
 måla vit och ha Claras böcker i hennes rum.
Jag frågade på ena loppisen om hon hade nån?
Ja jag har två st hemma hon skulle ha ca.80-100:- för dom yeees
ska dit på måndag och hämta. Jag = nöjd!!!

Näe... nu ska jag äta bananasplit och dricka irish sen ska jag
få fotfilning av min älskling!!!!

Ha en fortsatt trevlig lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0