Tänk att en tvättmaskin kan vara så facinerande =)


Mamma tog med mig ner i källaren som hon brukar göra lite
då och då.... Men i dag fick jag följa med där tvättmaskinen står.
Jag har ju hört hur hon hur hon brukar säga till pappa.
-Åh jag tvättar och tvättar det är ett evighets göra!!!
Nu förstår jag vad hon syftade på!
Men maskinen var ju jätte kul den snurrade runt, det sprutade
vatten i den (men det gick inte att ta på vattnet bara titta ;-)
Å så lät det himla kul oxså.....

Ja Claratösen utvecklas i rasande fart.... hon står å gungar på alla
fyra men kryper inte än.... Hon snurrar runt runt....Går när vi håller henne
i armarna hon har verkligen kommit på tekniken....
I dag gick hon upp för källartrappen (när ja höll henne i armarna)
Hon säger papapapapapa oftast i bland kommer det ett mamamama.
Hon testar rösten och skriker i falsett och så hör hon så kul det låter
så då fnittrar hon!
Hon utforskar allt som kommer i hennes väg! Sitter utan stöd!!!
Hostar när hon vill ha uppmärksamhet!!!
Gosar i vårat hår i bland rätt hårdhänt!!!

Oj man blir alldeles svettig på tanken att det går så fort!!!

I dag vaknade hon 7.30 lite bättre än 10.40 hahahahaha
Det är lite väl lång sovmorgon hela dagen försvinner ju.
Men det är klart en liten sovmorgon då och då är ju inte helt fel!

Nu ska tösen få gröt!!!

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0