Tjoooo...nu är det packat =)

U.R.K inte lätt att packa för mig och Clara utan att hamna på övervikt.
Först när jag vägde resväskan vägde den 26kg + vagn + handbage hmmm...
Plockar ur och plockat ur tog en mindre väska och nu väger det 17kg alltså
- 9kg Jag kan inte krympa mer helt omöjligt =(
Jag antar att vagnen skulle i denna vikt (20kg) oxså....
Så övervikt blir det jag kan ju inte gå naken i Samos, även om det kanske
skulle glädja en å annan *Hahahahahah* Förmodligen inte alla *ASG*
Vad jag minns så väger dom inte in handbagaget samtidigt som resväskan.
Om dom gör det så har jag "BIG PROBLEMS"

Näeeee.... nu blir det duschen och sen krypa ner å krama mannen som har
mer resfeber än jag. Han var kaxig när jag beställde resan å sa:
-Ni kan gärna få åka två veckor mig gör det inget!!!
Jag kan ju lova att så låter det inte nu *Hahahahhahahaha*

Kanske lyckas jag få 3 timmars sömn innan det är dax att sätta sig i bilen.
Flyget går 6.45 i morgon..... Samos here we come!!!!

Ha det gött mina läsare så kommer det lite Samos rapport när vi kommer
hem!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0