Tror på denna!!!


Kunde inte sova i natt så jag satt och googlade runt lite och
hittade denna pryl. Hipseat det är ett alternativ till bärselen
en bältes kudde kan man säga. Man sätter den runt höften
och lyfter upp barnet som på en pall. Man spänner inte fast
barnet, men det ger höft, rygg och armar avlastning.

Nu är inte (än så länge) Clara så att hon ständigt vill vara i
famnen. Men jag bär ju henne ändå små korta stunder.
Och jag tror att denna kan kanske hjälpa mig för jag har så
ont i armarna....=(

Så jag gick in på blocket och hittade en som knappt var andvänd.
250:- i stället för 600:- Super! Min snälla svägerska ska hämta den
för den fanns nämligen i Uppsala och hon bor där.
Jag får den på söndag och det ska bli spännande!
Kanske blir det en flopp vad vet jag men det är värt att prova.

Att kränga i Clara i bärselen drar jag mig för, när det handlar om
korta stunder så kanske är detta ett bra alternativ.... Vi får se!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0