Trött....

Shit vad trött jag är i dag det svider i ögonen.
Trodde jag skulle somna i dag på hockeyn
hahahaha å det är ju rejält liv i en hockeyhall.
Skumt trött...ska i säng tidigt i kväll!!!!
Första ska jag hjälpa bror med lite papper
och klippa honom sen blir det bingen.

Gick upp sju i morse Clara, Sebbe och jag
har varit i Bålsta hela dagen hockeymatch!
Usch nu är det uttagning bland hockeykillarna.
Sebbe kommer bli så besviken om han ryker =(

Clara hon kryper/ålar sig omvartannat baklänges nu.
snart kommer hon väl på att hon ska krypa dra sig
framåt ;-)
Clara har sakt pappa, ampa och mamma!
Men hon andvänder inte orden men har sagt dom!

I morgon ska vi på bvc och mäta och väga det
ska bli riktigt spännande och se resultatet.

Fortsatt trevlig söndagkväll på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan nettan!

Exakt dessa ord mamma ampa o pappa var vanessas första ord oxå

2009-08-18 @ 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0