Valdersmarsvik

Nu är vi äntligen nere i Valdersmarsvik...
Så mysigt här.... Tyvärr så är det urkass
täckning så kort gick inget vidare att ladda
in....

Vi stannade i Söderköping och åt hemma
gjord glass så gott även Clara fick smaka
lite...vi tittade också på götakanal slussningar.

Det är så vackert här! Kossorna in på knuten=)
Underbar natur och så mysigt nere på bryggan
där jag sitter nu med ett glas rött ;-)

Killarna ska ut med båten nu och lägga nät.
Och jag ska sitta här och bara lyssna på
tystnaden..... Tänk så sällan man *hör* tysnaden.
Att det bara är alldeles tyst förrutom lite fågelkvitter
och vattnets rörelse....

I kväll ska jag lägga mig tidigt och njuta av lite
bokläsning och kramas lite....
Nu ska jag ge Clara lite mat här nere på bryggan.
Sen så ska hon få utforska lite natur här!!!

Hej då från mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0