Fix och trix!!!

Så här efter jul och inför nya året blir jag alltid sugen på att fixa hemma!
Idag blev det besök på Ikea och lite smått och gott i inköp!!!
Jag längtar efter att städa undan julen nu =))

I söndags var vi ju på Aders i Sura och hittade en soffa, vi var där med
några vänner. Dom har redan fått hem sin soffa fanns på lager.
Men vår var en beställingsvara så vi får gott vänta till februari.
Satt ut annons på våran i dag och har troligtvis fått den såld!! Bra men
vi blir sofflösa ett tag =))) Hahhaha Vi behöver byta till större får inte
plats när alla i familjen är samlade.
Små barn liten soffa stora barn stor soffa *ler*

Älsklingen har äntligen hjälpt mig med den klädda sänggaveln det blev
jätte bra! Nu ska jag bara fixa sänghyllorna, måla dom.

Badrummet är på G ordentligt nu jiiiieeeee......

Brrrrrr...vad kallt vi har men skön luft!!!

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0