Fullfart i dag =)

Vi började på Pinglan och sjöng i morse så mysigt!
På tisdag är det julavslutning med sång, fika och dans!

Vart till Casa och köpte lite julklappar sedan åkte vi
till syrran och hjälpte henne med gardiner och fick
jätte god lunch!

Hennes sambo tog influensa vaccinet och svimmade
i dag han mådde inget vidare alls. Hoppas att han mår
bättre nu =)

Min mammas man var och handlade på Bauhaus i morse
och bevittnade rånet.

Jag trodde jag tappat mitt körkort men det hade min
käre man i sin plånbok kom jag på efter jag ringt runt
och sökt det =) Snurrig eller snurrig???

I kväll var jag och vännen och simmade vi var sega som
attan i dag men nu är det gjort! Skönt med lite social vuxen
tid också!!!!

En dag av fullfart =) Är trött nu... ska gå ut med vovvsingen
sen blir det bingen. I morgon ska vi på julfest med H`s jobb
så det är ju bra om jag är utvilad.... Vi ska börja med bowling=(
Och jag är kass på det och jag är en dålig förlorare också!!!
Hmmmmm.....

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0