Granen har bara ljus *hahaha*

Jaha ja... nu har jag slagit in julklappar i 2½timme.
Om jag nu ska köpa nå julklappar nästa år så ska
jag be dom slå in i affären. Kanske jag bojkottar
julklappar nästa år. Så säger jag jämt men jag tycker
i slut änden att alla barn bör får julklappar å många=)

Var ut en sen kvällis med vovven skönt ute nu -5 bara
det inte blir blask nu vill ha vit jul...... Det snöar så jag
skotta å släda av uppfarten lite ifall det kommer mycket
i natt.

I morgon blir det en promenix har ett ärende på stan.
Sen så ska skinkan fixas =) Å så ska jag å Sebban
klä granen, får se om lilla Clara vill sabotera lite då
*hahahaha* Söta lilla tjejen som nu är 1 år vad tiden går.

Nu ska jag faktiskt ta mig ett litet glas vin och ett varmt
bad med en badbomb å lampan släckt å bara njuta sen
ska jag sova.

Nattinatt och stressa inte ihjäl er inför julen, räcker med
att jag gör det *Hahahha* ASG*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0