Helgen

I fredags var vi på julbord/fest med H´s jobb vi hade jätte kul!
Börja med bowling jag slog H men inte med många poäng =)
Sedan åt vi julbord men det var inte mycket att hurra över!
Men vi hade så kul hela kvällen så det blev riktigt sent, kul att
bara göra nåt bara vi två =)

I lördags hade Sebban innebandymatch och sedan var vi till
några vänner och fikade och tittade på deras nybyggda hus.
Åhhh det var så nytt, fint och fräscht det har dom gjort bra!!!

Söndagen blev det lite julinköp och pyssel hemma bla. ett
pepparkakshus det gör vi varje år men vi köper ett färdigt!
Lite fusk men det får vara så hos oss =) enligt tradition sätter
H i hop det jag fixar glasyren och Sebborna smyckar en varsin
sida av huset. Clara nöjde sig med att titta på och tyckte det
var kul!!!

Så här blev det:



I dag har vi mestadels varit hemma en promenix blev det förstårs
och så ljuvligt väder det riktigt bet i kinderna!

Varit hos läkaren med Sebbes axel han gjorde illa den i lördags
på hockeyn. Just nu i skrivande stund är han på lasarettet och har
röntgat den och väntar på svar. Tur att vi har en sån snäll plastfarfar
för han har varit där med honom nu i 4 timmar drygt!!!!

Nu ska jag titta på *svenska hjältar galan* och skvätta några tårar det
gör jag varje år!!!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0