Lite bilder... så här på söndagen =)


Kallt å snöigt ute men ack så mycket bättre än plask iaf....

I går var vi upp och hälsade på Henriks farfar som brytit lårbens halsen.
Tog en bild på gammal å ung det skiljer 82år på dom =)



Tog en bild från fönstret också.... våning 12


Liten bula å sår =(  ramlade i dag det resulterade i detta...


Men glad ändå..... Clara älskar Dogges plats i hallen å titta ut genom
fönstret jag tropr Dogge myser av att ha lite sällskap =)


Vad är det man brukar säga skomakarns barn....har sämsta skorna.
Jag är gift med en rörmokare å har allt som ofta stopp i handfatet =(
Borde inte det vara hans jobb???? *Hahahahaaa*


Vet inte vad jag ska hitta på i dag? Har dammsugit och plockat lite,
Sebban har åkt i väg på cup två dagar och så har jag två 16-åringar
liggandes å sovandes fortfarande.... Men nu ska Clara få lite lunch och
sen sova middag. Kanske jag tar och plockar fram en bok!!!

Ha en trevlig söndag!!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0