Lite roligt!

Här om dagen fick Clara 5 smörgås bitar när jag tittar på henne så är alla borta. Oj vad hungrig
du var då som åt upp dom så snabbt! Så hon fick fler! Senare så när jag tittar i hennes lilla röda
osis burk som hon fått av mig (hon älskar att pilla med den) Då ligger alla brödbitarna i stoppade
där.... Hahaha

I går pratade jag med Claras farfar då säger farmor i bakgrunden. Kassen med grejer som vi
fick här om dagen, var det meningen att vi skulle ha bocken i plast. Då har Clara lagt ner hennes
plast djur i kassen *ler* jag brukar hitta kossan i kastrull lådan också i bland!

Hon är bara så rolig!!!
Älskade busflicka som Sebbe kallar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0