Mat, mat, mat och mat!

Jag tycker om att laga mat men fantasin tar slut vissa dagar.
Känns i bland som jag precis tuggat sista tuggan så är det dax
att planera morgondagens mat!!!

Alla äter som hästar här... förrutom lilla Clara hon är inte alls
glad i mat tyvärr =( Hon har sina favvosar sjötunga och fiskbullar,
gröt, turkisk youghurt med olika frukter och bär. Och så mandarin
bitar är mums!!!

Jag tror hon kanske skulle uppskatta mat i bitar så att hon kan
sitta och äta med händerna. Ska göra små frikadeller i morgon
och prova det.


Mandarin är mums!



I dag blir det....


Potatisklyftor
Morots bitar
Parika
Purjolök o gullök
Vitlök
Bacon

Med olja och lite svartpeppar
i ugnen 225gr tills det är färdigt!
Med en kallsås gjord på turkisk
youghurt och sötsursås

Ett måste i min kyl är turkiskyoughurt
har det till allt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0