Nu blir det pulka

I dag är vi sex barn här hemma, två 16-åringar som sover än.
Två st 12-åringar en 8-åring och en 1 åring och vovven.
Så nu ska vi ut en sväng och åka pulka.

I dag var vi upp tidigt så Clara är trött nu kl.8.00 skulle Sebbe
vara på lasarettet (sjukgymnasten) med sin axel.
Sedan hämtade vi brorsans döttrar.

Så nu blir det pulka, lunch och sen ska Clara jag och Sofie gå
till BVC det ska bli så spännande å se vad Clara väger nu.
Undra om jag ska ge henne en flaska välling i hissen påväg upp
till BVC *ler* Hahaha spännande är det i allafall =)

Ha en bra dag i kylan!!!!

Kommentarer
Postat av: Christine

När Daniella var liten så hade vi också lite problem med att hon inte gick upp i vikt som hon skulle. Så då gjorde jag faktiskt som du skrev. jag gav henne välling precis innan hon skulle dit. Orkade inte med allt tjat om at hon vägde för lite. Hon åt ju som hon skulle och var pigg och glad. Det måste väl ändå vara det som är viktigast. Lycka till. //C

2009-12-21 @ 12:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0