Shoppa är kul =)

Alltså jag går på alla erbjudanden, så typsikt mig!
I dag hade Kapp ahl annons på en urgullig tunika/topp
Kunde inte motstå den till Clara 49:- inte dyrt men det
är klart ska man köpa ditt å datt billigt så blir det ju en
del i slutändan..... Vad sägs det.... Många bäckar små
blir en hel å
*ler* Tur att jag sålt massa på tradera igen,  
fattar inte att folk köper allt på tradera! Passat på att lägga
ut endel på blocket också efter min källarrensning!!!

Tänk denna top med en body och tights så söt!!!

Men lilltösen fyller ju år och ska ha presenter och så
julklappar förstårs =))

I dag var vi på Pinglan försov oss så det fick bli kl.11
i dag, Clara tog lite sovmorgon =) Så skönt!
Det var näst sista gången inför jul uppehållet men det
blir en jul avslutning mysigt med massa nissar och nissor!

Clara har fått ytterligare två tänder så nu har hon 6st!

Näe nu ska jag lägga mig i morgon ska jag skicka massa
paket, laga tacos pajer och snickers mums!
Vi ska *rymma* hemifrån till ett par vänner för stora sonen
ska ha tjejbesök!!! En paj med till oss en paj till sonen och
hans vänner!!!

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0