Snö äntligen snö

Julavslutning på Pinglan i dag så mysigt med sång, dans och fika!



Thea och Clara insnöade i sina vagnar ;-) ååååå vad skönt dom sov
ute i friska luften!!!





           Så kom snön äntligen... fram med pulkan såklart!


                
                Mamma & Clara


                
                 Mina älskade barn



                 Roligt när Sebbe körde race med mig.........
                 Hahha å vilka bra reflexer på overallen =))



                       Storebror kör fort med Clara



                     Clara skrattade så hon kiknade



                    Mannen i mitt liv..... min son.......



                     Vår gran med snö så juligt och fint!!!!


Snön har äntligen kommit hoppas den får stanna ett tag.
Så skönt med frisk luft och ljuset som snön ger.... Clara
tyckte det var så spännande att få åka pulka. Dogge sprang
runt och lekte som en galning..... Hoppas nu att vi får en vit
jul känns som en evighet sedan!!!! Snö jippieee känner mig
som ett barn!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0