Bajsdag i dag!!!

I dag har jag varit hemm till miss C för jag får kalla henne miss för hon är ogift!!?? *smile*
Jag tog mig en rejäl promenix med Clara från Stohagen till Viksäng tur och retur!
Men vad skönt med minusgraderna bitande i kinderna....

Måste bara berätta en rolig grej, när jag kommer hem till miss C så vill hon se
om jag gått ner nåt i vikt... Åh det tyckte hon att jag hade hahahahahahaha
Då klappar jag mig på magen å säger lite har vi att tampas med!
Då säger miss C
Jaja det säger du efter dryga två månader kom igen så klappar hon sig på magen...
Detta är tre år sen *ASG* Hon är ju bara för rolig!

Ja vi hade så trevlig eftermiddag, tittade på deras fina ny renoverade vardagsrum.
Jätte snyggt!!!  Å Clara min lilla goa tjej "sket" ner miss C fotölj det är till att sätta
revir *ler* tur att dom ska köpa nya vardagsrums möbler.
Clara har haft en riktig bajsdag i dag!!!  Vet inte hur många blöjor jag bytt!!!

Men det är ju ingenting mot vad mammorna bytt i programet familjen annorlunda
var det någon som såg det?
Åhhhhh...gash.... alltså tio ungar.... Så säger ena mamman det är smidigast att
bada fler samtidigt... så stoppar hon ner 4-5st små barn i badkaret.
Wowwww alltså hur orkar hon? Och hur har hon orkat vara gravid å föda alla?
Det är en gåta? Hinner man verkligen ge så många barn kärlek, uppmärksamhet
osv... som dom behöver?

Det tål att funderas på!!!!

Ps. Miss C jag har lagt undan ett par brillor på lilla å.... *smile*

Nu ska jag kolla jaktdelen på jakt och fiske den tycker jag är bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0