Clara sover som en stock....



I dag har lilltjejen inte varit så glad!
Först på förmiddagen vägrade hon somna.
Jo jo mamma ska till frissan nu ska jag bängla.
Hon tvärvägrade och när sömnen och tröttheten,
kröp på så blunda hon men så fort jag la ner
henne eller stannade vagnen så tittade hon upp....
(jag var tvungen att gå ut med henne)
Till slut fick Carro rycka in och gå en promenad så
att jag kunde duscha och komma i väg till frissan!

Ja sedan hemma hos mamma så skrek hon
mestadels av kvällen jätte ledsen! Hon hade
toligtvis ont i magen! Bänglade vid brösten största
delen av dagen! Vad hopplöst det känns när ens
älskade barn är så ledset å man inte kan göra nåt!
mer än att försöka trösta!

Men väl hemma så åt hon riktigt ordentligt!
Och låg å jollrade tittade och pratade i en halvtimme!
Somande sedan i soffan i våran goa filt!
Clara drar alltid upp täcke å filtar över hela sig.
Rätt läskigt faktiskt! Men hon tycker att det är gosigt!

Inrednings tips!
Filten på bilden är köpt på Chili den är retro och rätt snygg!
Vi har två stycken här hemma och alla slåss om dom.
För dom är riktigt sköna! Jag har flera vänner som köpt dessa
på chili för att dom är sköna och är bra kvalitet!
Så är ni trötta på att bara handla på Ikea så kan jag rekomendera
att ni tar en tur till Chili på Erikslund! Dom har mycket fint och kul!
Och dessutom bra priser!

Nu ska jag sova!!!!
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0